tisdag 8 maj 2012

SÄNKT PRIS! Exklusiva skor Loeffler Randall







Nu säljer jag mina fantastiska skor från exklusiva Loeffler Randall. Modellen heter Neve och färgen är honungsbeige läder. Skon är superfin och väldigt bekväm trots de höga klackarna. I skon finns en dold platå, vilket gör att de ser betydligt svårare ut att gå i än de är. Jag har dansat i skorna en hel kväll utan att få ont i fötterna, vilket är ett väldigt gott betyg! Använda två gånger och försedda med slitsula i gummi hos skomakare. Nypriset var ca 4000 kr på Net-A-Porter. Storleken är amerikansk 8 och motsvarar en normal 38 (jag har alltid 38 och brukar vanligtvis ha 7-7 1/2 i am strl). HÄR kan du läsa lite mer. Jag säljer skorna för endast 1700 kr, inkl frakt REK. Skorna skickas i medföljande dustbag.

Passa på att fynda!

NU SÄNKT PRIS! Endast 1200 kr, inkl frakt REK! 750 kr, inkl frakt!

Inga kommentarer: